Posted in Bez kategorii

ZachwalaniePropagowanie na telebimie

Telebimy to najlepsza wersja przyrządów służących do przekazu wiadomości dla znacznego grona klientów. Jest to jedyna jak dotąd technika, która zezwala na emisję obrazu z ogromną jakością, oraz wspaniałą widzialnością dzięki zastosowaniu specjalistycznych diod LED. Wyłącznie ta technologia dopuszcza przejść przez promienie słoneczne, co czyni ekran całkowicie widocznym w świetle dziennym.

telebim

Autor: Steven Straiton
Źródło: http://www.flickr.com
Reklama na telebimie przynosi nieskończone potencjały przestrzenne i prężne, a przy tym nie potrzebuje ponoszenia wydatków wydrukowania, pozwala na opcjonalne pokazy. Dzięki dużym ekranom, można przekazywać ciąg wiadomości w niespotykany dotychczas sposób.

Specjalnym pozytywem reklamy na telebimach, jest szansa informowania na bieżąco o najświeższych promocjach, obniżkach cen, czy też wyprzedażach przez możliwość szybkiej transformacji zawartości, także jej modernizację w okresie naturalnym.

Nie da się zataić faktu, że współcześnie, efektywnie wiedziona kampania reklamowa jest gwarancją wielkich profitów finansowych, w związku z tym możemy ją odpowiednio zaprojektować.

telebim

Autor: n0cturbulous
Źródło: http://www.flickr.com

Jakiekolwiek przedsiębiorstwo, ażeby zdobywać nabywców musi pomyśleć o mądrej i przyszłościowej odmianie reklamy, która wyróżni się z tłumu rywalizacji. W Polsce zastosowanie reklamy na telebimie, zarówno w centrach miast, jak również przy parkingach hipermarketów, lub centrów handlowych, jest względnie oryginalnym pomysłem – . Nowatorskość owego rozwiązania sprawia, że przyciąga ono uwagę o wiele częściej, niż choćby rutynowe rodzaje reklamy zewnętrznej, jak szyldy, lub bannery.

Najważniejszą zaletą sieci telebimów jest ich widoczność, a stanowcza większość z nich jest ulokowana w miejscach najogromniejszego ruchu automobilowego, albo pieszych. W wielu sytuacjach współczesna forma reklamy może przynieść jednostce duże zyski. Reklama w sieci telebimów jest zauważalna poprzez możliwych klientów, a ich atrakcyjna forma może okazać się o sporo lepiej skuteczna niż tradycyjna reklama.