Posted in Biznes a zdrowie

Skuteczność reklamy na telebimie. Przekonaj się sam.

Ekrany diodowe, uniwersalnie zwane telebimami, stanowią obecnie przedmiot sporu. Czy są skuteczną odmianą reklamy? Czy mogą przynieść większe pożytki dla reklamodawcy? Jeszcze kilka lat temu były one niusem oraz jak żaden inny wariant promowania konkretnej usługi bądź wybranego towaru przyciągały uwagę ewentualnego konsumenta.

W tej chwili telebimy opatrzyły się już odbiorcom, nie rzucając im się tak w oczy jak poprzednio. Reklamodawcy, jacy chcieliby wybrać tą formę promocji własnych produktów muszą zdawać sobie sprawę z tego, iż sam diodowy ekran jako urządzenie nie jest wcale tak istotny.
administration

Autor: Guillaume Speurt
Źródło: http://www.flickr.com
Lokalizacja telebimu. Mniema się, że świetna lokalizacja telebimu to 99% sukcesu reklamodawcy. Tego rodzaju nośniki najlepiej jest umieszczać w miejscach, w których potencjalny nabywca przymuszony jest do spojrzenia na ekran. Dobrymi przykładami lokalizacji, jaka z pewnością przyniesie profity reklamodawcy będą: miejsca wzdłuż dróg przelotowych, jakie charakteryzują się obfitym ruchem kołowym, pobliża dużych skrzyżowań z sygnalizacją świetlną (odbiorca zobowiązywany jest do zatrzymania się, spędzenia wielu momentów na przejściu a także ujrzenia ukazujących się reklam na telebimie). Najistotniejszymi czynnikami, którymi cechuje się dobra lokalizacja są: niezbędność zatrzymania się ewentualnego klienta, wymuszenie dojrzenia ekranu jak też nuda, umożliwiająca odbiorcy skoncentrować się na nośniku z wyświetlającymi się zawartościami, które jego umysł automatycznie będzie kodował. Nie sprawdzi się zaś telebim Karpacz umiejscowiony przykładowo na parkingach obok obiektów handlowych, przy sklepach.

Podstawowym czynnikiem w obszarze reklamy jest możliwość dotarcia z daną reklamą do ewentualnego klienta.

Wedle amerykańskich badań ruchomy obraz jest ośmiokrotnie lepiej zapamiętywany przez odbiorców niż statyczny obraz.
Reklama na telebimie Gdańsk pozwala na przygotowywanie kampanii reklamowych wedle osobistych projektów reklamodawcy a także preferencji klienta- reklama na telebimie.