I objawił się błyskotliwy pomysł: analiza typu mystery shopper. Więcej tutaj
Kontrola zasadza się na tym, że do konkretnego miejsca udaje się wyszkolony badacz, by tam kupić jakiś towar bądź skorzystać z usługi.
Kliknij ten link, a wtedy zdobądź więcej szczegółów (https://www.bhpprofesjonalnie.pl/szkolenia-bhp-pruszkow/) odnoszących się do rozważanej w tym serwisie zagadnień. Uzyskasz wtedy głębszą wiedzę!
Fundamentalny jest fakt, iż ludzie z obsługi nie mają najmniejszego pojęcia o wizycie kontrolera. To oznacza, że zachowują się naturalnie, czyli tak jak zwykle. W ten sposób można sprawdzić, czy zatrudnieni zapewniają konsumentom porządną jakość obsługi i czy konsumenci wychodzą z placówki usatysfakcjonowani.
Mystery shopper – takim badaczem w ukryciu może stać się każdy. Na wielu wortalach z anonsami o wolnych posadach można napotkać na oferty zarobkowania właśnie tą drogą. Marki bardzo chętnie wynajmują, a następnie dokładnie szkolą osoby do tego sortu zadań. Rezultaty badań mystery shopper są wysoko cenione przez menagerów – dzięki nim wiedzą, w jakich placówkach firmy należy poprawić jakość obsługi klienta.Źródło