Na pewno prezentując go w jak najlepszym świetle i wywołując w nas poczucie, że jest konieczny
Kiedy zaczynami analizować zwyczaje konsumenckie, bardzo wyraźnie rzuca się w oczy kwestia, jaką stanowią chociażby przyzwyczajenie.
Autor: Sebastian Michalke
Źródło: http://www.flickr.com
Autor: HazteOir.org
Źródło: http://www.flickr.com
Jeżeli już się do czegoś przyzwyczaimy i wejdzie nam to w krew, zaczynamy traktować to, jako nieodzowną część naszego życia. Tego rodzaju mechanizm wykorzystują właśnie fachowcy od reklamy i marketingu.
Reklama ma nas zainteresować i skłonić do kupienia konkretnego produktu, czy też skorzystania z oferowanej usługi. Żeby tak się stało musi po pierwsze wywołać w nas przekonanie, że poszczególna rzecz jest nam rzeczywiście potrzebna w życiu i że nie sposób się bez niej obejść, kiedy już
się z nią zapoznaliśmy.
Jeśli sądzisz, że prezentowany tekst jest godny uwagi, to kliknij też ten odnośnik – tak samo interesujące informacje znajdziesz w źródle.
Stąd też aktualnie reklama musi być jak najbliżej człowieka.
Nie masz zamiaru skończyć interesującego tematu na jednym poście? Zatem namawiamy do nowych – kliknij w źródło dzierżawa kserokopiarek wrocław i przejdź na analogiczną witrynę.
Rozmaitego typu breloki, które można przymocować do kluczy, którymi każdego dnia otwieramy i zamykamy drzwi domu, ciekawa odzież reklamowa, jaką często nosimy, ponieważ jest wygodna i atrakcyjnie wygląda, magnesy na lodówkę – te i inne przykłady pokazują, że fachowcy od marketingu chcą właśnie w ten sposób zapoznać klienta z danym produktem, z konkretną marką i podświadomie przyzwyczaić go do korzystania z jej usług również w przyszłości.
Czy jeśli wiemy jak działa ten mechanizm, jesteśmy w stanie mniej ulegać różnym gadżetom czy produktom reklamowym? Jest to jak najbardziej kwestia indywidualna, jednakże należy przyznać, że dziś trudno obyć się bez takich rzeczy i że faktycznie już się do nich w jakiś sposób przyzwyczailiśmy, chociaż nie zawsze sobie to w praktyce uświadamiamy.